Fra: Poul-Erik Andreasen [mailto:poulerik@xxxxxx]
Sendt: 22. maj 2003 12:55
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] Er der nogen som har links til SQL-ledger how-to ? -
Eller hints ?

On Thu, 22 May 2003 08:38:01 +0200
"Kenn Thyrsted" <sslug-teknik@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Det ville sør'me' være dejligt.
>
> 2.0.6 på RH8.0
>
> Jeg har kørt 'setup.pl' som ser ud til at fung'e.
> Problemerne kommer når jeg skal åbne SQL-Ledger med admin.pl
>
> Hér kan jeg oprette en bruger, - men den kan ikke logge ind osv.
>
> Jeg er sikker på der er en rød tråd som jeg har tabt/smidt.

Jeg har været inde og se lidt på README-filen, og der
rigtig mange ting der kan gå galt sådet er lidt svært at hjælpe ud fra
de oplysninger du giver men det virker som om at der er fejl i
din databseopsætning.

Prøv at skriv hvad du har gjort og sammenlign med den
chekliste der er på

http://www.sql-ledger.com/cgi-bin/nav.pl?page=source/readme.txt&title=RE
ADME

--