Re: At fjerne Nautilus

Mette Schmidt <dena@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

>  Okay, jeg var slet ikke klar over at den var så dybt integreret..
>  (min første erfaring med Gnome..måske havde Novice-listen været mere korrekt?!)
>
>  Nå.. vælger jeg nok Michaels løsning istedet ;)
et skift til gmc vil nok ikke ændre på det faktum at nautilus viser
skrivebord etc. nautilus er en naturlig del af gnome ligesom at
konqueror vælger med KDe og internet explorer følger med windows. Det
står en frit for at vælge et andet program til at browse med, men man er
tvunget til at have det indbyggede liggende for at tingende virker :)
--
Regards
Ask Holme aka kVanQue