Bash magi

Hejsa

Jeg har brug for lidt magi til et bash script. Mit script indeholder
følgende linier

#!/bin/bash
urpmi.update --update >& /dev/null
su - -c 'urpmi --auto-select --update --auto' >> /var/log/mandrakeupdate

Der virker fint og den holder min mandrake opdateret hvis den bliver kørt
fra cron.
Problemet er at "su - .." linien skriver "stdin: is not a tty" til std err
og cron sender en mail til mig hvor der står "stdin: is not a tty".

Hvordan tilføjer jeg en passende behandling af std err så den filterer
"stdin: is not a tty" men slipper alt andet igennem.

T2K

Ps. Andre forslag til at holde en mdk 9.1 opdateret modtages gerne.

Follow ups