Re: hvordan få man htdig til at gør det her

Hejsa

Angående htdig, så er det eneste der er på den "sort list" følgende :

mp3, mov, avi, mpeg og ikke andet.

Men det ta´ ikke andre file type end pdf/htm.

Og jeg har tænkt mig at jeg skulle blive på htdig.

Jeg er glad for det andre forslag, men det jeg kunne godt tænke mig at få
hjælp til at htdig , kan indexser .txt og .msg

Med venlig hilsen/Best Regards

René R. Nielsen

E-mail      rrn@xxxxxxxxxxxx
Internet   http://safehouse.dk