Re: MPlayer crasher ved FullScreen

On Wed, Jun 04, 2003 at 03:44:45PM +0200, Anders Misfeldt wrote:
> Hm..... Den man kan hente fra MPlayers hjemmeside er altså den samme som
> jeg har (det er også den jeg har downloadet og installeret). Altså
> 0.90rc5-3.2.....
> Når man henter den, hedder den bare 0.90, men det er altså 0.90rc5-3.2
> (check selv filen version.sh)

Okay.. hmm.. måske det kunne hjælpe hvis du selv compilede mplayre på
din maskine da den autodetecter en hel del ting og optimerer sig til din
maskine hvis du gør det sådan. Der er en hvis chance for at du kan komme
de crashes til livs på den måde.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41