Re: 3 problemer med proftp

Torsdag den 5. juni 2003 20:14 skrev du:

>  det har brugeren ikke. brugeren er oprettet på samme måde som de andre og
> har en gruppe for sig selv, men ingen root priviligier (tror jeg)
> er der nogen måde jeg kan tjekke det på ?

Der var jeg vist også liiige en smule hurtig på aftrækkeren. Hvis der var tale
om en afvisning af root-login ville meddelelsen i loggen have set anderledes
ud. I dit tilfælde er det PAM-listfile der afviser brugeren administrator....
Og her er jeg så lidt på tynd is (er der andre der har et bud?), mit eneste
forslag er at tjekke om administrator findes i /etc/ftpusers-filen, og i
givet fald slette den.

--
Med venlig hilsen
  Frank M.G. Jørgensen