Sendmail

Hej

Min Sendmail er pludselig begyndt at generere en nærmest uendeligt stor
mænge trafik, jeg ved ikke hvorhen, så jeg har måttet slå den fra.

Den har naturligvis ikke til mit vidende stået som åbent relay (dette har
også været testet på forskellig vis med tilfredsstillende resultat).

Jeg har afinstalleret sendmail.rpm, fjernet alle konfigurationsfiler i
/etc/mail og geninstalleret, hvilket vel burde give sendmails
standartkonfiguration tilbage. Men ak, problemet veder tilbage straks
processen startes up igen.

Jeg kører RedHat 9 og sendmail-8.12.8-5.90

Mvh
Robert

Follow ups