Re: god mailliste software til store/mange lister

On Fri, 13 Jun 2003 11:26:15 +0200
Klavs Klavsen <kl@xxxxxxx> wrote:

> Her er lidt interessant.
>
> Fortæl os endelig hvis du får det til at spille :)
>
> http://archives.neohapsis.com/archives/postfix/2001-07/0457.html

se også "man qmqpd" :)

jeg kan se at det kun giver mulighed for at ezmlm kan sende mail via
postfix - postfix kan ikke "føde" ezmlm med f.ex. autoresponses osv.
uden qmail imellem.

p.s. jeg har læst en del på postfix lister og iflg. dem så er mailman
siden 2.1.1 (nyeste hedder 2.1.2) fået tilføjet div. features så den
skulle være meget lig ezmlm mht. features.

Jeg har ihvertfald tænkt mig at bruge mailman selv, da jeg klart synes
bedst om Postfix, bla. pga dens logformat (det er læseligt og nemt at
finde ud af hvad der er sket - i modsætning til qmails IMO).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, klavs@xxxxxxxxxxx, http://www.EnableIT.dk

See our new webhosting service at http://hosting.EnableIT.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."