Re: Sparekassen Thy og homebanking

On Fri, 2003-06-13 at 14:43, Gert Lavsen wrote:

Hep!

> Det ser ud som om det SDC system der anvendes, det bruger min bank
> også(Faaborg Sparekasse). Jeg har ikke fået den til at virke på linux, men i

Se det lyder jo bekendt. Ganske vist Sparekassen Kronjylland, men samme
system. Hele humlen er, at den ret specifikt er programmeret op mod
Microsofts JavaVM, og det virker _ikke_ med en alm. Sun java. Derfor kan
det kun bringes til at virke via noget Windows-emulering, og der er jeg
ret blank for forslag :)

Men jeg snakkede en del frem og tilbage med en supporter i forbindelse
med nogle problemer jeg havde, og hun nævnte, at der faktisk var planer
om en version der kunne bruges på andre OS'er end windows. Hun blev dog
lidt undvigende når talen kom på en release-dato, så vi skal nok ikke
håbe for meget endnu.

/Jens