Re: Samba - member server i dom� ?

"Jesper Lund" <jesper@xxxxxxxxxxxxxx> wrote in message
news:1753.212.242.51.102.1055840957.squirrel@xxxxxxxxxxxxxxx...

> Og når du så skriver noget fornuftigt der, hvad sker der så ?

Prøver jeg som administrator samt administrator password'et, så kommer
password boksen blot op igen...  DOMAIN\Administrator samt
administrator-password hjælper heller ikke...

Forsøger jeg med root, får jeg følgende i smb.log'en:

[2003/06/17 11:36:15, 0] smbd/password.c:domain_client_validate(1619)
  domain_client_validate: unable to validate password for user root in
domain DOMAIN to Domain controller PDC. Error was NT_STATUS
_NO_SUCH_USER.
[2003/06/17 11:36:15, 0] smbd/reply.c:smb_delete_user(561)
  smb_delete_user: Will not delete the [root] user account!

Skal accounts fra windows-domænet synkroniseres over på linux'en eller noget
i den stil ?

/Brian