Mozilla download

   Mozilla har lige slettet 500 MB (DB2-for-Linux), som jeg havde
downloadet fra IBM.

   Jeg har en maskine med god diskplads. Der var 30GB plads der, hvor
jeg bad Mozilla om at lægge filen.

   Hvorfor *#$!~@+# lægger Mozilla filen i /tmp og siger, at der ikke er
plads?!!

   Jeg har i øvrigt 2 GB afsat til /tmp. og der var ca. 500 MB fri /tmp.
Noget /tmp har jeg brugt til nogle stress-test af en database. Det
skulle jeg ikke have gjort. Jeg kan godt finde ud af at gentage seancen
i aften/nat og oprette en "STOR" /tmp.

   Hvem skal jeg skrive til og klage (hmmm ... nå nej, man kan jo ikke
få pengene tilbage).

   Der var et session password, som var skjult, derfor kunne jeg
alligevel ikke have fortsat med wget.

   Jeg bliver bare så træt af den slags bøvl.

   Nu vil jeg i gang med at skrive specifikationerne for en
forbrugerstyret browser. Jeg skulle måske gå helt over til Lynx, den er
ret tæt på selv om dens javascript ikke er så avanceret.

   Er der nogen, som har en kur mod dette her hjertestop?

--
donald_j_axel@xxxxxxxxxx -- Trøst kan være godt, når man er sur.
http://d-axel.dk/