Re: spamfiltering hvordan

> Faktisk har spamasasin ikke markeret en eneste html mail som spam
> sin den nuværende log startede den 14 juni
> Hvad kan der værre galt?

Uhmm.....der er mnage ting man kan gøre.

Du kan lade din server kontrollere for om afsenderen et er open relay.
Det kan også være det er virus der er i disse mails.
Ellers kan du i $HOME/.spamassassin/user_prefs indstille hvilken score der
skal bestemmes til at være spam. Default er en score på 5, men du kan
sætte den ned.
Hvordan ser din .procmailrc ud ?

//Jesper
--