Re: rpm-problem ?

du kommer nok til at lave en "upgrade" af dit system (fra install CD)
med en RH 7.3 hvor du bare vælger kun at opdatere "rpm" pakken - har
ikke prøvet det selv har tidligere brugt denne metode til at få en grub
boot loader ind igen! og jeg mener også du kan bruge den til at få din
rpm til at virke igen!

/Frank