SV: globalops server på linux fejler ved opstart.

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Kim Schulz [mailto:kim@xxxxxxxxx]
Sendt: 21. juni 2003 09:13
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] globalops server på linux fejler ved opstart.

On Sat, 21 Jun 2003 03:20:58 +0200
"Thomas Larsen" <tlarsen@xxxxxxxx> wrote:
> Hejsa slugg´er.
>
> Jeg har lige prøvet at installere en server til spillet global ops
> www.globalops.com <http://www.globalops.com/>  og har fulgt denne her
> guide http://www.globalopsgame.com/files.html til punkt og prikke. Men
> når jeg prøver at køre denne kommando "./goserver.elf -profile
> server.prf_
>
> kommer der flg. Output  _ ./goserver.elf: error while loading shared
> libraries: libltengine.so: cannot open shared object file: No such
> file or directory_
>
> jeg har så prøvet at sætte flg. Linie
> [...]

prøv at køre ldconfig som root og se om det ikke hjælper. Det kan nemlig
være fordi den ikke har fået registreret at du har installeret et nyt
bibliotek. på manskinen.

Når jeg kører ldconfig får jeg følgende fejl

ldconfig: /lib:/usr/lib:/usr/local/lib is not a known library type

og det er den linie som er inde i _/etc/ld.so.conf

Så det er måske der der en fejl.
Skal den rettes?

Mvh Thomas L.