Ny kerne

Jeg har lige forsøgt at omkompilere min kerne på min RH9 men det virker
ikke.

Problemet er at jeg har købt en CD-brænder og sat i maskinen
efterfølgende, og skal derfor have installeret SCSI-emulering.
Jeg fulgte vejledningen her http://hgriggs.vafind.com/cdcopying.html
bortset fra at jeg benytter grub i stedet for lilo.
Jeg tilføjede linierne:

title Red Hat Linux (2.4.20-19.9 SCSI)
root (hd0,0)
kernel /vmlinuz-2.4.20-18.9 ro root=LABEL=/
initrd /bzImage

Min alm. opstart som stadig virker er:

title Red Hat Linux (2.4.20-18.9)
root (hd0,0)
kernel /vmlinuz-2.4.20-18.9 ro root=LABEL=/
initrd /initrd-2.4.20-18.9.img

men når jeg genstarter så kommer der en kernel panic. Jeg måtte for
øvrigt installere kernel-source-2.4.20-18.9.i386.rpm for at få lov at
kompilere en ny kerne.

Håber der er en der ved hvad problemet er.

Med venlig hilsen

Jan Andersen

Follow ups