Re: Opera: Object moved

Mogens Valentin skrev:

Nogen der har en god forklaring på Opera's 'Object moved, may be found
here' meddelelse.

Jeg bruger ikke selv Opera, men kan det være en civiliseret reaktion på HTTP-returkoder i 300-serien? (301 og 302 svarer til henholdsvis midlertidig og permanent (eller omvendt) omdirigering)

Hvad siger den til disse URL'er:

   http://www.sslug.dk/
   http://www.sslug.dk/adict
   http://www.sslug.dk/adict/
   http://www.sslug.dk/kalender

Mit gæt er at nummer to og nummer fire giver »Object moved« mens nummer et og nummer tre ikke gør.

Jeg er under alle omstændigheder overbevist om at det er en opførsel du kan til- og fravælge et sted i Operas opsætning.

Jacob
--
"Och eftersom jag alltid haft en alltför låg
 självbevarelsesdrift, och dessutom en tunga