Problem med bruger hjemmemapper via web

Hej alle!

jeg er ved at lave en ny linux server, på grund at den gammel jeg have
er ved at stå af.

Det er en RedHat 8,0
Jeg har lavet en bruger.conf under /etc/httpd/conf.d, og indholdet er
her nede for

"#
# Brugers hjemmesider
#
#Alias /webmail /usr/share/squirrelmail
Alias /jan /home/jan/hjemmeside
Alias /nho /home/nho/hjemmeside
Alias /nho1 /home/nho1/hjemmeside
Alias /ca /home/ca/hjemmeside
Alias /gxu /home/gxu/hjemmeside
Alias /forum /home/forum/hjemmeside
Alias /jan1 /home/jan1/hjemmeside
Alias /jan2 /home/jan2/hjemmeside
Alias /rum /home/rum/hjemmeside
# Control access to UserDir directories.  The following is an example
# for a site where these directories are restricted to read-only.
#
<Directory /home/*/hjemmeside>
   AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
   Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
   <Limit GET POST OPTIONS PROPFIND>
       Order allow,deny
       Allow from all
   </Limit>
   <Limit PUT DELETE PATCH PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK UNLOCK>
       Order deny,allow
       Deny from all
   </Limit>
</Directory>"

Men når jeg skriver http://xxxx/jan, så kommer den og siger

"Forbidden
You don't have permission to access /jan on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying
to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.40 Server at x.x.x.x Port 80"

Hvad er lige jeg skriver for at de kan komme ind på dens bruger
side. Mappen er oprette, da jeg var root.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

MVH Jan Larsen

Follow ups