Fra: Leslie Jensen [mailto:leslie@xxxxxxx]
Sendt: 27. juni 2003 08:16
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] DHCP med mere end en server

Jesper Lund wrote:

> Nårhe, jeg ved godt hvorfor det er dumt, jeg spurgte til hvorfor de 2
DHCP
> servere der ønskes ikke må dele hvert sit ip område ud ?
>
> //Jesper

Ved naermere eftertanke kan jeg godt se problemet. Jeg ville spare på
mine ip-adresser men man kan jo selvfölgelig bytte range og netmask, jeg
har idag kun ett c-net. Behovet er opstået fordi vi ligger geografisk
adskildt og hvis forbindelsen ryger ville der mangle en DHCP-server hvis
jeg kun havde en. Tak for jeres synspunkter :-))
/Leslie