Re: Skærm sync. på en Packard Bell

søn, 2003-03-30 kl. 10:53 skrev Rune Zimmermann:
> Hej!
>
> Jeg roder med at få skærmen på en Packard Bell easynote, til at lade
> være med at flimre.
> I Windblows kører skærmen perfekt ved 1024x768 60hz 32bit farve.
> På RH flimrer skærmen desværre:

Nu prøvede jeg lige at sætte den til en alm. skærm, der kan fortælle
hvilken opløsning og frekvens der køres med.
Den siger 1024x768 @ 26 hz.

Det må jo siges at være ret lidt, men hvorfor gør den nu det?
Det er ligegyldigt hvor meget jeg retter i /etc/X11/XF86CONFIG så
ignorerer den det og starter op i 26 hz.

Nogen bud?

Mvh.
Rune Z.

Ps. Den har samme problem når jeg starter på en knoppix.