Re: Deling af DivX

On Tue, 1 Jul 2003 17:30:15 +0200
donald_j_axel <donald_j_axel@xxxxxxxxxx> wrote:

> eller split (kommandolinie tool) med option -b og angivelse
> af en størrelse. Læs man-siden, man split

Vil det ikke skade filmen hvis man ikke lige er så heldig at man rammer
ind i en keyframe der hvor man splitter?
og hvad med index i filmen? det vil da blive helt smadret.

--
Navn  : Kim Schulz      | Lisp Users: Due to the holiday next Monday,
Email : kim @ schulz.dk | there will be no garbage collection.