istallationsproblemer på bærbar asus 3800

Hej

Jeg har for første gang anskaffet mig en bærbar,

Maen jeg har lidt problmer med at få den til at installerer.
Jeg installer  fra diskette,  jeg kan godt få syslinux til at
køre og den inlæser også kærnen og inrdsk men så siger
den bare boot failet

Er der nogen der har samme model eller har gode ideer
kan man f.eks boote den fra nettet; det er nemlig indbygget

ps jeg kan ikke installere fra CD da jeg ikke har nogen brænder
(jo  det har jeg nu men den sidder på min bærbare:-))

PS Det er RH73 måske er det bedre med en nyere distro.

--
Poul-Erik Andreasen

Follow ups