Re: OT: ADSL modem - kan man undg�et?

Det er modemet der giver dig dit ethernet signal så det kan du ikke. Du er
heldig du ikke har den gamle model så skulle du også have en ATM - router
eller netkort. Og det gamle modem kan ikke engang hænge på vægen.

Men er der nogen der kan forklare hvorfor det heder et modem det er jo noget
med modelering og demodelering.

MVH Ricco