Re: Hjælp til /etc/raidtab

> Mine 2 (identiske) diske er IDE og jeg gætte på at jeg blot skal
> erstatte
> sd? med hd?.

Ja, de skal selvfølgelig pege på de rigtige devices :)

> Det undre mig dog at der er angivet partitions numre på diskene.
> Jeg ønsker et komplet spejl af hele hda (hvor nuværende -kørende-system
> er
> installeret).
> Skal jeg så blot angive device'ne som hda og hdc ?

Hmmm.... nej.

Du er nok nød til at partitionere den anden disk op nøjagtigt magen til
den eksisterende, og så lave et spejl for hver partition af din
eksisterende disk.

Eventuelt kan du jo prøve at backe hele din eksiterende disk op, og se
hvad der sker med et spejl af hele disken :)

//Jesper
--
www.ballbreaker.dk/antispam/