Re: Jeg har klovnet i det, desvaerre :-((

Man vil altid køre med moduler der er fra den kerne man bruger netop nu.
Derfor har du bootet en 2.3.21-018mdk kerne nu. Du kan ikke få samme kerne
version til at kigge efter moduler andre steder end hvor du selv skriver
at den forventer at finde modules.dep.

[klip]

> I lilo er der så vidt jeg kan se ikke nogen aendringer. Alle aendringer
> er sket som links i /boot

Vil det så sige at i lilo.conf står der referencer til /boot/vmlinuz og
ikke til /boot/vmlinuz-2.3.21-018,dk ?

Ellers er det bare at rette i lilo.conf.

Når du bagefter kører lilo som kommando, skal den nok sige til hvis den
ikke kan finde de filer du refererer til.

> Så jeg tror at mit problem ligger i noget der peger på
> /lib/modules/ny kerne/modules.dep. Det skal "bare" aendres til
>
> /lib/modules/gammel kerne/modules.dep

Også en mulighed. Men jeg tror at rette i lilo.conf er det bedte, netop
for at undgå misforståelser.

//Jesper
--
www.ballbreaker.dk/antispam/