Re: Problemer med danske tegn i MDK9.1

Jeg fandt endeligt problemet. I min .i18n fil i home dir, stod der
en_DK.UTF-8 for alle parametre...det var der åbenbart kun meget få
KDE programmer der fattede en dyt af :-)

Da jeg rettede det hele til da_DK virkede æøå igen.

Det forkerte indhold:
LANG=en_DK.UTF-8
LANGUAGE=en_DK.UTF-8:en_US:en
LC_ADDRESS=en_DK.UTF-8