Re: /boot

> Man behøver ikke at have en /boot (se på opsætning af de
> programmer der kunne tænkes at anvende filer der ofte
> findes i /boot, f.eks. grup, lilo,...)

Der har været filer at finde i /boot, blandt andet en mængde gamle vmlinuz*
og /boot/grup/grub.conf.

> ofte vil updatedb kun søge de steder hvor der er angivet
> i updatedb's opsætning, og ofte  er viss steder som /tmp og evt.
ikke-mountede
> partioner ikke med.

ls -la /boot finder heller ikke noget ud over kernel.h...? Så det er ikke
kun locate.

> Måske grub er installeret på en DOS partition et sted?

Så vidt jeg ved er grub installeret i /dev/md0 - på den primære partition,
der er ikke noget DOS/Windows på maskinen.

> Er det til båndbackup, DVD, CDrom, harddisk... ?

Backup'en er en HP til 4/8 gb analoge bånd.

Mvh.
Michael