Re: Nyt bundkort, vil RH9 kører med det?

M_abs wrote:

> Jeg overvejer stærkt at købe mig et nyt bundkort + ram, til min computer
> da mit nuværende aldrig har været andet en noget meget ustabilt
> skrammel, selv om min RH9-box kører ca. 100x mere stabilt end Windows
> nogensinde har gjort (med stabilt mener jeg crash frit).
> Det jeg har kig på er et "A7N8X Deluxe/GD" fra ASUS (
> http://usa.asus.com/mb/socketa/a7n8x/overview.htm ) det har nForce2
> chipset, så vidt jeg kan se så er det først i v. 2.5.xx af kernel der
> har understøttelse for det, og jeg har endnu ikke kunne kompile et der
> [...]

Hej.

Jeg har selv et Asus A7N8X, hvor jeg tidligere havde et Asus A7V133-C.
Jeg swappede bare bundkort, og så kørte det ! Jeg har Redhat 8.0.
Det eneste problem jeg havde var at ram-parameteren var sat forkert i BIOS,
så maskinen var ustabil. Nu kører den meget stabilt..

Martin.