Re: Gnuplot - hvordan håndtere man datoer pænt.

Onsdag den 30. juli 2003 13:19 skrev du:
[klip]

> Det var til png til webben.

Jeg er bange for at png-terminal ikke understøtter mærkelige danske bogstaver.
Jeg har lige fortaget følgende test:

set title "Øøøh"
plot sin(x)    # X11 terminalen kan vise Ø unden brok
pause -1

# Hvis man sætter encoding kan man også dressere ps terminalen til
# at vise "Ø"
set encoding iso-8859_1
set terminal postscript eps enhanced
set output "plot.eps"

# Men det virker vist ikke for png
set terminal png
set output "plot.png"

Måske kan du konvertere en eps til png efter at du har genereret den.

mvh
Anders