Re: SV: Netværk

On Tue, 29 Jul 2003 19:38:53 +0200
"Jan Meyland Andersen" <jma@xxxxxxx> wrote:

> Ja mii-tool giver resultatet: "eth0: negotiated 100baseTx-FD, link ok"
>
> Når jeg skal rette er det så "mii-tool -F 10baseT-HD"?

"man mii-tool" burde give dig svaret.

> Finder modemet selv ud af det når jeg forcer en ny negotiation.

Jep.

> Er der nogen ulemper ved det? Modemet kører alligevel max. 2 mbit.
> Måske endnu mindre.

Ikke nødvendigvis - afhænger af modem'et. Det burde have været ligeså
fint at køre 100mbit op imod det, men det afhænger af hvad det er for
noget slamkode i modem'et :)

> På deres hjemmeside har de i hvert fald sat
> hastigheden for mit produkt ned. Tror dog ikke de kan gøre det med min
> når jeg nu har købt en 2 mbit linie og betaler for en sådan..

øhh? Hvis du ikke får hvad du betaler for, så klag til dem :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, klavs@xxxxxxxxxxx, http://www.EnableIT.dk

See our new cms hosting service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."