k3b sløv til at lave image af audio cd

Hej SSLUGere,

jeg har et problem med k3b som bruger 22 minutter til at læse
når den skal lave et image af en audio cd.Mit cdrom drev kan ellers
klare 32x. k3b bruger cdrdao til at læse. I k3b optionerne er
læsehastigheden af mit drev sat til 32x. Jeg har et ide atapi drev,
der er mapped til et scsi drev via ide-scsi modulet. Parametrene til
cdrdao fra k3b er

read-cd --datafile xxxx.iso --device 0,0,0 xxxxx.toc

Hvordan kan det være, at cdrdao bruger så lang tid? Er det normalt
eller har jeg et problem med min opsættning eller version?

Hans-Christian

PS: Jeg kører SuSE 8.1 med k3b v3.0.5 og cdrdao 1.1.5