Re: HW Password

Indrømmet - jeg udbredte mig kun om stationære PC -og, sandt nok, at hvad jeg *IKKE* ved om Notebooks, er sikkert nok værd at vide. Jeg roder ikke med sådan noget djævelskab mere - hverken øjne eller fingre kan rigtigt følge med til den slags maskineri længere !

JWA.-

David List wrote:

On Wed, 06 Aug 2003 18:36:04 +0200,
J.W.Andersen, Falster System Teknik <jwa@xxxxxxxxxx>