Knoppix/usb

Hej
Scenarie:
Har installeret knoppix 3.2 på hard disken på min bærbare med ikke
mindre end 4 usb porte

Når jeg prøver at hente billeder ud af min camera med gphoto2 findes
kameraet/usbporten ikke ( både bruger og root )

Booter jeg derimod den samme maskine op på knoppix skiven (samme som
der er installeret fra ) virker det problemløst

En cat /proc/bus/usb/devices  melder "ingen sådan fil eller
filkatalog" /proc/bus/usb er der men ingen devices, lidt hjælp vil
være meget påskønnet, inden jeg ruller vestpå (ferie, hvor jeg jo
gerne vil have mulighed for at tømme kameraet en gang imellem )

mvh/gert
--
This fortune is encrypted -- get your decoder rings ready!

Follow ups