Sv: Sv: Re: Ingen boot efter skift af bundkort

Jeg har nu prøvet at installerer Mandrake 9.1 på mine eksisterende partioner, for at beholde de data der lå i mit home-directory. Installationen går tilsyneladende fint. Den partion der er root-partionen, bliver formatteret og min home partion blive ikke formatteret - altså burde mine data forblive der. Når installationen er afsluttet og jeg reboot når jeg dertil, hvor KDE skal starte op. En fejlmelding siger " The following installation problem was detected while trying to start KDE: No write access to /home/anders/.ICEautority. KDE is unable to start". Herefter kan jeg kun vælge "ok" og jeg er tilbage i lockin skærmen. Hvis jeg her vælger at starte med Gnome får jeg en fejlmelding der ligner. Er mine data på home partionen tabt ... skal jeg virkelig til at formattere den?

Anders

WebMail fra Tele2 http://www.tele2.dk