Sv: RE: Sv: Re: Ingen boot efter skift af bundkort

> Hej Anders,
>
> Jeg tror ikke dine data er tabt. Dog siger du at du har formatteret root
> partitionen, som jo nok har holdt din /etc/passwd. Så din nye bruger
> "anders" har formodentlig fået et andet UID end det, som i forvejen ejer din
> hjemmemappe. Du skal så ind som root og udføre 'chown anders /home/anders
> -R'
>
> Martin

Hvad er det helt præcist denne kommando gør? Der er tilsyneladende genskab nogle data, men ikke alle. F. eks. mangler min Evolution mappe helt. De data der er genetableret er ikke nyere en maj måned 2003 ..... jeg har heldigvis en backup af hele mit home-directory fra den 31.7.2003.

Anders

WebMail fra Tele2 http://www.tele2.dk