Re: Hvilken adgangskode?

Tak Stig, det gør jeg også.  -  Nu plejer jeg ikke at råbe højt op om mine dumheder, jeg begår en gang imellem. Men da jeg skrev den refererede mail, var det fra en anden maskine. En er ikke havde samba suiten installeret. Så du har da helt ret.
I øvrigt tak for dine andre gode råd. De har sammen med mine egne surf-ture på nettet _OG_ i man-siderne hjulpet mig igennem til at det nu virker!

On Wed, 3 Sep 2003 13:31:01 +0200
"Stig Flensted" <flensted@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> det ser ud til der mangler et par pakker:
>
> [root@penguin root]# rpm -aq |grep samba
> samba-client-2.2.1a-4
> samba-2.2.1a-4
> samba-swat-2.2.1a-4
> samba-common-2.2.1a-4
> prøv at installere ovenstående pakker, selvfølgelig i den version fra din
> disto.
>
> mvh
> stig

Venlig hilsen / Best regards