Forskelligt keyboard layout pr. bruger på LTSP klienter

Hejsa,

Til mit LTSP projekt til mit arbejde er jeg i den situation at enkelte
brugere ønsker at benytte Dvorak keyboard layout når de sidder ved en
klient. De roamer og det er derfor ikke en mulighed blot at sætte dvorak
layout op på enkelte maskiner da det ikke kan vides hvilke de vil sætte
sig ved. Jeg prøvede at bede KDE om at benytte et andet keyboard layout,
men da KDE jo kører på serveren har det ingen effekt på klienten. Er der
nogen der har en helt vildt god ide til hvordan jeg kan opnå at de
enkelte brugere der ønsker anderledes keyboard layout får det mens alle
andre beholder det danske layout?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41