Re: Re: [TEKNIK] Hjaelp! Jeg kan ikke komme ind i Linux mere! ASAP!!!

On Sat, 6 Sep 2003, Anders Misfeldt wrote:

> Ja, men proever jeg at installere glibc faar jeg en del fejl... Skriver rpm
> -qa sker der intet!
>
> Skal man remounte / eller hva? Og hvordan goer man det?

Det ved jeg ikke helt - jeg kender ikke RH's rescue ting, men finten er at
du skal ihvertfald være sikker på at den rpm du kører fra disken bruger
den rigtige database og configuration. Jeg plejer at lave en chroot for at
fikse det.

Alternativt; dl et knoppix image og brug det?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,