Re: MPlayer 1.0 pre1 fra P.L.F. -ingen gui ?

On Thu, 11 Sep 2003 12:00:43 +0200, Gert Lavsen <gsl@xxxxxxxxxxxx> wrote:

Torsdag den 11. september 2003 11:16 skrev Michael Schmidt:
Hej
Har lige hentet MPlayer 1.0 pre1 fra P.L.F. til min Mandrake 9.1
Har gennem grpmi fjerne den eksisterende MPlayer med alt hvad dertil hører
og tilføjet 1.0 pre1.
Mplayer (startet fra en xterm) kører fint og kan uproblematisk viser de
forskellige realMedia-format-teasers jeg har, men gmplayer nægter at
starte.
Nogen der har en løsning eller forslag til sådanne?
Har du husket at installerere mplayer-gui?
Ja da -ellers er det meget optimistisk at forvente den starter :)

--
Med venlig hilsen
/Zmit