RedHat - Inn configuration ?

Hej!

 Jeg forsøger at få Inn op at spille på en RedHat 8.0 - skævende til
http://hacking.dk/talks/inn/ ;-)

Når jeg forsøger at starte daemonen får jeg:

Please run makehistory and/or makedbz before starting innd.

Hvilket kommer fra init.d scriptet:

[ -f "$HISTORY" -a -f "$HISTORY.hash" ] || {
        echo $"Please run makehistory and/or makedbz before starting innd."
>&2
        exit 1
}

Men jeg _har_ kørt

# makehistory; makedbz -i

jeg vil dog ikke have news liggende i /var/spool/news (der er ikke så meget
plads) - men i /raid/nntp/inn (hvor jeg har et par hundrede GB fri) - så jeg
har flyttet directories og lavet et symlink med:
# ln -s /raid/nntp/inn /var/spool/news

Men den $HISTORY aner jeg ikke hvor skal komme fra. Det er formodentlig
noget, som skal dukke op via et script med:

eval `/usr/lib/news/bin/innconfval -s`

som også har:

HISTORY=${PATHDB}/history

Men det kan være, at det er nemmere blot at droppe RPM pakken, og så compile
pakken fra bunden af - så der peges på de rette stier fra starten af ?

/Brian