Re: resize2fs gik galt :(

On Tue, 16 Sep 2003 11:52:32 +0200
Jon Bendtsen <bendtsen@xxxxxxx> wrote:

> ingen LVM ?

Det er ikke lvm-partitioner.

> mindre: først e2fsck, så resize filsystem til mindre, så resize
> partition størrer: først e2fsck,så størrer partition, så størrer
> filsystem

og det formoder jeg også den gjorde.

> Er der plads på disken ?

Jeg kan godt slette de partitioner den har tilføjet der hvor der blev
lavet tom plads.

Mit håb var man kunne ændre superblocken til den rigtige størrelse altså
1 309 770 - og det så med lidt e2fsck ville virke?

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, klavs@xxxxxxxxxxx, http://www.EnableIT.dk

See our new CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."