Re: Fonte til OpenOffice og GIMP

On Thu, Sep 18, 2003 at 10:21:02 +0200, Christoffer Kjølbæk wrote:
> Hejsa
>
> Er det ikke muligt at få fonte som Arial, Verdana osv. ind i GNU/Linux?

jo, tidlegere kunne man brue en speciel true type font server,
men nyere fontservere skulle også kunne benytte dem.
Det kræver dog at du har en windows du kan låne fontene fra.

lidt brug af google kommer op med en del hits, bla.:
http://www.profc.udec.cl/~sram/ttfxfree86-4.html

> Mit problem er, at jeg laver lige hjemmesider for folk, og hertil skal
> jeg bruge disse fonte?

Vær opmærksom på at det ikke er alle der ser på hjemmesiden der
har windows fonte.

--
mvh Frank Damgaard  |