Re: Lidt OT: Fejl under flashing af Asus bundkort...hvad nu ?

Poul-Erik Andreasen sang:

> Har du prøvet at fjerne batteriet og kortslutte polerne
> (nogen bundkort har en jumber til at resette bios)
>
> Der plejer at værer en hardwiret default opsætning

Opsætningen kan være ligegyldigt hvis ikke chippen indeholder en bios.
Hvis det er gået galt mens man flashede indeholder chippen netop IKKE
en bios men ubrugelige bits.

En mulighed er at finde en med en chip-brænder og flashe den der.

--
Magnus