Re: Forbindelse til et windows executive share

Noise proves nothing. Often a hen who has
merely laid an egg cackles as if she laid an asteroid.
-- Mark Twain

On Thu, 25 Sep 2003, Stig Flensted wrote:

> "Michael Schmidt" <m.schmidt@xxxxxxxx> skrev i en meddelelse
> executive-
> >
> i stifinder: funktioner>opret forbindelse til netvÊrksdrev
> mvh
> stig

Hej
Nu er der vist ikke meget Stifinder i Linux (ikke i min Slack i
hvert fald ;-)

Mit gæt uden at kunne teste det før imorgen:

\\\\servernavn\\D\$

men se fx denne, der virker:

smbclient \\\\persfil\\nml "$AABCPW" -U nml -W AABC

hvor $AABCPW er en systemvariabel der indeholder mit password

 Yours truly

 Niels Müller Larsen
 M. Sc. Networked Information Engineering
|Multimedia Department  |mailto: nml@xxxxxxx  |Security with GnuPG:  |
|ERHVERVSAKADEMIET      |http://www.x15.dk    |keyID: 0xD4DB4A5E at  |
|Aarhus Business College|phone: +45 8936 3317 |http://www.pgp.dk/pks/|
|Sønderhøj 30, Viby J.  |fax:   +45 8936 3399 |                      |
|DK8260 DENMARK         |                     |                      |