logrotate.conf og httpd

Hej!
Idag laves der logrotate på mine http-logfiler hver uge. Jeg vil ændre
dette vil hver måned. Ser jeg i "man logrotate" kommer jeg frem til:

"/var/log/httpd/access.log" /var/log/httpd/error.log {
	monthly
	rotate 4
	sharedscripts
        postrotate
        	/sbin/killall -HUP httpd
        endscript
}
Kan jeg bare kopierer det ind nederst i min logrotate.conf ( som der er en
kopi af nederst i denne besked ) eller hva'? Er det nødvendigt med
killall? Det står der jo ikke noget om i logfilen idag?

Mvh,
Christian Nielsen

# see "man logrotate" for details
# rotate log files weekly
weekly

# keep 4 weeks worth of backlogs
rotate 4

# create new (empty) log files after rotating old ones
create

# uncomment this if you want your log files compressed
#compress

# RPM packages drop log rotation information into this directory
include /etc/logrotate.d

# no packages own wtmp -- we'll rotate them here
/var/log/wtmp {
    monthly
    create 0664 root utmp
    rotate 1
}
# system-specific logs may be also be configured here.