Re: forward/nat med iptables ????

Hejsa,

Det er ikke noget problem for mig at forbindelserne 'dør' og man skal logge
på igen, evt. genstarte klientpc'en ol.

Men jeg kan bare ikke få skidet til at virke :(

Jeg bruger en diskette-løsning på min linuxbox, coyotelinux og har 'kun'
iptables til rådighed.

Problemet er muligvis at der bliver loadet nogle firewallregler der
overruler Jespers forslag......

Hvordan sletter jeg ALT før jeg loader Jespers regler ?

Det der sker er at når jeg har loadet reglerne ( har i øvrigt prøvet med en
mere simpel regel: iptables -A PREROUTING -t nat -i eth1 -j DNAT --to
10.0.0.1) så timer alle forbindelser bare ud

/HHA