libglade

Hej

Jeg prøver at intallere et program der hedder tilp. Men efter at have
installeret alle de pakker som det kræver, konfigureret, oversat og
installeret er jeg endt med at jeg får denne fejl:

libglade-WARNING **: could not find signal handler

hvilket den omhyggeligt gør mig opmærksom på for hver enkelt event - og
programmet svarer ikke klik på knapper eller i menuer. Er der nogen der
liiige ved hvordan jeg får den til at håndtere sine signaler ?

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501

Follow ups