To skærme + tv-out med RH9 og KDE 3.1.4

Jeg har et ASUS V9280 VideoSuite (Geforce4 TI-4200), som er udstyret med 2 udgange til skærme samt en TV-ud/ind-gang (begge dele).

Hvad jeg godt kunne tænke mig er følgende:

Skrivebord 1 på monitor 1.
Skrivebord 2 på monitor 2 og klonet ud på tv'et.
Alt med en opløsning på 1024x768 ved 24bit farver.

Kan dette lade sig gøre? Inden jeg går ud og bruger penge på en ekstra skærm, vil jeg godt vide om det kan lade sig gøre.

Nvidia's drivere er allerede installeret, og X er allerede sat op til at klone det som vises på min nuværende skærm ud på tv'et, men det er kun med et skærm-billede, og jeg synes ikke rigtigt at kunne overskue hvordan jeg skal gøre det hvis mit ønske skal opfyldes.

Et "lille" side spørgsmål, når kortet nu er udstyrret med både tv-in og ud (og jeg har betalt 300kr ekstra for det), kunne jeg godt tænke mig at kunne bruge indgangen til at optage ting ind fra TV'et, men kan dette lade sig gøre og hvordan?
Dækker dette Video4Linux?

_Bemærk_ der er IKKE tale om en tv-tuner, den kan bare modtage signal fra s-video eller compesite-kabel.

*Mit system:*
Redhat9, kernel 2.4.20-20.9.
KDE 3.1.4 (pi)*
*

*Hardware:*

AMD athlon xp 2000+ med 512mb SDRAM
ASUS V9280 VideoSuite (Geforce4 TI-4200) 128mb

på forhånd tak, mvh Morten Sjøgren