Re: Bigbrother med DIG og Oracle test

In <bmlhtq$igh$1@xxxxxxxxxxxx> Jens Lauterbach <jeans@xxxxxx> writes:

>DIG
>Men jeg kan se på:
>http://www.sslug.dk/bb/html/ns.darenet.dk.dig.html

>At der vises outputtet fra dig kommandoen. Der står også at kommandoen
>der benyttes er: Command: /usr/bin/dig @130.226.1.2 ns.darenet.dk 2>_1

>Men i min bigbrother testes der også med DIG, men her er der ikke noget
>output, blot at services er OK.

>Hvordan ændrer jeg mit setup, så det kommer til at ligne SSLUG's
>Bigbrother DIG output.

Big Brother på SSLUG bruger "bbgen" toolkittet, både til at generere
websider og lave netværks-tests. Det er en feature i bbgen at den
viser hvilke kommandoer der afvikles når den bruger eksterne
programmer til tests, f.eks. "dig" testen.

bbgen findes på http://www.deadcat.net/ - seneste version er 2.11.
Fejlrapporter, forbedringsforslag og patches kan indsendes til
undertegnede :-)

Mvh,
Henrik
--