Re: Howto web på Linux

On Sun, 19 Oct 2003 21:52:32 +0200 (CEST)
madsdyd@xxxxxxxxxxxx wrote:

> Det er altså bare ikke noget konstruktivt svar.

nej ok. Jeg har bare haft denne diskussion et par gange for meget
efterhånden, og det ender næsten altid med at de siger.."jeg er bare
ligeglad, for det virker i IE" og så er vi ikke kommet ret meget videre
- og det på trods at at jeg har haft det helt store artilleri fremme med
gode råd, alternative programmer, gode begrundelser for hvorfor FP
skulle forbydes og hvorfor w3 specs bør overholdes osv. osv.
Derfor dette lidt afstumpede svar.