Køre X app via ssh som anden bruger

Hejsa,

Jeg har brug for at afvikle nogle X programmer på vores LTSP server
hjemme fra min lejlighed. Dette gør jeg via SSH og det virker fint nok,
men jeg har også behov for at skifte til nogen af de andre brugere og
køre nogle programmer som dem. Det er ikke muligt at ssh'e til deres
kontoer da de ikke har behov for dette og derfor er blevet forhindret i
dette (det er IKKE muligt bare at åbne for SSH adgang for de omtalte
brugere!). Hvis jeg su'er til en af de andre brugere og prøver at køre
et X program får jeg følgende:

mkj@gaia mkj $ soffice
X11 connection rejected because of wrong authentication.
X connection to localhost:10.0 broken (explicit kill or server shutdown).

Det kan jeg som sådan godt forstå da det ville være et sikkerhedshul at
tillade andre brugere at benytte SSHs proxy ud til min maskine, men i
dette tilfælde bliver jeg jo ligesom nødt til at tillade det.. jeg har
prøvet med "xhost +" som min bruger på LTSP serveren, men det duer ikke.
Er der nogen der kan greje hvordan det kan lade sig gøre?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41

Follow ups